sunnuntai 26. syyskuuta 2010

Me ♥ musiikkia?

Anteeksi The Voice, lainasin teidän tunnuslausetta... onks se vielä niide tunnuslause, en oo aikoihi kuunnellu tai kattonu :D yleisestikkää en kuuntele radioo, ko en oikeestaa tykkää valtavirtamusiikista. Pakko kyl myöntää et jotkut biisit on ihan hyvii.

Mut jostai syystä mun musiikinkuuntelu on vähentyny kauheesti! Jotenki tykkään esimerkiks pyöräillä kuunnellen liikennettä ja luontoa. Ja kai mä saan ajateltuu paremmi ku ei oo kokoaja musiikki soimassa.

Alotan keskiviikkona opettamaa pianonsoittoa, ite oon soittanu kohta kahdeksan vuotta. Ja soitan toki edelleen. Tänä vuonna mä vaihdoin (tai no mut vaihdettiin) klassisesta pianosta vapaaseen säestykseen, tykkään siitä hirveesti ku saa improvisoida ja käyttää omaa mielikuvitusta eikä vaan soittaa nuoteista tasan mitä niihi on kirjoitettu.

Niin, tosta otsikosta vielä. KYLLÄ, minä rakastan musiikkia! Kertokaa lempiartistejanne, ja lisäksi et kumpi biisi iskee enemmän:
James Blunt - I can't hear the music (pahoittelen huonoa laatua, YouTuben paras versio tästä biisistä)
The Reign of Kindo - I hear that music play

Ehkä tää kysymysten esittäminen on turha tapa saada kommentteja, eli KOMMENTOIKAA HYVÄNEN AIKA jos käytte täällä! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti