maanantai 13. syyskuuta 2010

Koukussa neulomiseen.. eiku hä?

Viimeiset pari päivää oon neulonu tosi paljo. Nyt mulla on kaks työtä kesken ja kauhee määrä töitä mitä haluaisin tehdä... Mut onneks oon nopee neulomaan ja saan työt valmiiks helposti. Oon muutenki innostunu askartelusta ja tuunaamisesta. Antaako se must kauheen hyvää kuvaa, et neulon illat villasukkia ja mulla on permanentti? :D sentään en täl kertaa menny sin nypläyskurssille mihi aioin! Kyl mä sinne viel joskus meen...

ps. now playing: Foo Fighters - Cheer Up Boys (Your Makeup Is Running)

Neulominen on mun taitoni... ei kuvien sommittelu :d

3 kommenttia:

  1. hey sinä ystäväiseniiiii:))

    Kivaaaaa blogiiiiiii (:(:(:

    KUKA ON OTTANU TON SUN KUVA??? Se on i h a n a :)

    VastaaPoista
  2. no heiii ystäväiseni(: kiitos! Ja IHA ITE oon ottanu kuvan :D

    VastaaPoista
  3. aijaaa :)) määää haluuun ottaaa susta joskus jonku kivaisan kuvan toho :)

    VastaaPoista