maanantai 22. marraskuuta 2010

Kertakaikkisen mautonta.

Kai mun pitää yks blogimerkintä kirjottaa siitä, että sain tänää ajokortin! :) tosin se on "vaan" mopokortti, mut ajokortti yhtä kaikki! Vaivaa se vaatikin, pääsin vast toisella kerralla kokeesta läpi. Ja kuten kuvista näette, mä sain yhden virheen liikaa että oisin päässy ekalla läpi...

1. marraskuuta 2010....















... ja 4. marraskuuta 2010 :)















Ja on mulla sitte tietenki menopeliki, joku saattanu kadulla nähdäkki häiriköimässä:D ja joku on saattanu jopa olla kyydissä! :D vanha kuva, nyt tääl on toki lunta, ihanaa♥ mun mielipiteet lumesta on tosi vaihtelevat, välil tykkään, välil en. Tänään tykkään.

4 kommenttia:

  1. Hei, hieno juttu! Onneksi olkoon! Ole varovainen siellä liikenteessä ja muista pari tärkeintä sääntöä: ennakoi ajoissa äläkä luota siihen, että kaikki käyttäytyvät aina sääntöjen mukaan. Lievä vainoharhaisuus on joskus jopa eduksi.

    Kolmantena voisi sanoa, että itse en ole kertaakaan törmännyt autoilijaan, joka käyttäisi vilkkua liian etuajassa. Mutta Raumallakin on vaikka kuinka monta autoilijaa, jotka käyttävät sitä liian viime tingassa tai eivät ollenkaan.

    Terv. V.M.

    VastaaPoista
  2. iha vaa tiedoks ystäväiseni et sait mut parkuu sil sun kommentil :))

    VastaaPoista
  3. Mopoautot ovat syvältä kaivettua paskaa. Vaarantavat liikenteen vajaavaisilla ominaisuuksilla, eikä niiden ajo-oikeuden saamiseen vaadita minkäänlaista ajo-opetusta.

    Katolleen pitäis tollaset heittää.

    VastaaPoista
  4. Oon sitä mieltä et niiden ajo-oikeuden saamiseen tarvittais ehdottomasti opetusta. Mutta esimerkiksi tänää ku ajoin kaupunkiin, mun edellä ajoi joku iha kunnon autolla, joka kyllä vaaransi liikennettä huomattavasti enemmän ku mä, ilmeisesti oli ottanut jotain vettä väkevämpää ku sen verran oli vaikeeta pysyy oikeella kaistalla.

    VastaaPoista