sunnuntai 28. marraskuuta 2010

Blogihaaste!

Tällä kertaa mä päätän tavallisen blogin sijasta tehdä blogihaasteen.
Listaa viisi biisiä, jotka tuovat sinulle joitakin muistoja mieleen. Kirjoita myös mitä kyseiset muistot ovat!

1. Maija Vilkkumaa - Hiuksissa hiekkaa. Yks ihanimmista kesäpäivistä joka mulla on ollu! Kiitokset edelleen Ronille ja Jeremille. Plus tietysti Santralle, jonka ansiosta aloin kuunnella Maijaa Vilkkumaata :)
2. Reino & the Rhinos - Lempee. Taas kesämuistoja. Aina ko kuulen tän biisin, tulee tosi kesäinen olo!
3. The Reign of Kindo - One Man Parade. Kuuntelin tätä lentokoneessa matkalla Helsingistä Torontoon. Koko kesä USA:ssa tuntuu vaa kaukaiselta unelta. Sinne takaisin.
4. Osmo Ikonen - All By Myself. Tähän liittyy jotenki sellane ihana olo. Sellane et oon kevätaamulla lähdössä pyörällä kouluun, on vähä kylmä, laitan autotallin vieressä tän biisin soimaa, iPodin taskuun, lapaset käteen ja lähden polkemaa hiekkatietä pitkin. Lisäksi tää biisi sai mut tuntemaa oloni paljon paremmaks ku oli huolia.
5. Periphery - Insomnia. Kuuntelin tätä USA:ssa unettomina öinä.

Haastan:
Julia (Paper Pins and Peppermints)
Frida (Pictures of my life)
Laura (Laura's life)

Kommentoikaa mulle toki, ja laittakaa linkki omaan blogiinne, jos teette tämän saman haasteen!

4 kommenttia:

  1. Kivaisia biisejä (: Mä tykkään eniten tuosta All By Myselfistä, mulle tulee siitä semmonen fiilis, että ois lämmin kesäilta, takana on kiva päivä ja lagaan jossain nurmikolla katselemassa auringonlaskua & kuuntelemassa musiikkia. (ja sitten todennäköisesti huomaisin läntänneeni käteni koiranpaskaan. ffuuu.)

    VastaaPoista
  2. Osmon biisit on kyl ihanii:) saat toki neki levytki lainaan jos haluut :D

    VastaaPoista
  3. Mä tykkään kovastipaljon tosta Vilkkumaan biisistä :)

    ps. löysin blogisi Fridan blogin kautta ja alan lukemaan koska oltiin kattomassa HP&KV part 1. sillo ensi-illas, jos arvaat kuka oon (ja josset arvaa niin Noora ('n) varmaan voi vinkata kuka on kynsinauha :D)

    VastaaPoista
  4. siis jos tunnet sen... ku Frida tuntee ainakin :D

    VastaaPoista